LOGOPEDO PASLAUGOS
- Tiria vaiko kalbą (tartis, žodynas, gramatinė sandara, rišlioji kalba), nustato kalbos sutrikimų pobūdį ir juos šalina.
- Dirba su vaikais individualiai ir pogrupiais, taikant specialiojo poreikio priemones kalbėjimo ir kalbos sutrikimams šalinti.
- Konsultuoja kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčių vaikų tėvus, pedagogus.
- Dalyvauja vaiko gerovės komisijos veikloje.
- Rengia rekomendacijas pedagogams ir tėvams.
Konsultacinės darbo valandos:
I – IV 12.30- 14.00 val. / 16.15-18.00 val.
V 12.30-14.00 val. / 15.40-16.10 val.
SPECIALIOJO PEDAGO PASLAUGOS
- Atlieka pedagoginį ugdytinių vertinimą, nustato ugdytinių gebėjimų ir žinių lygį bei įvertina pažangą.
- Padeda specialiųjų poreikių vaikams įsisavinti ugdymo turinį ir lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdamas į kiekvieno specialiųjų poreikių vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Konsultuoja specialiųjų poreikių turinčių vaikų tėvus, pedagogus.
- Rengia rekomendacijas pedagogams ir tėvams.
- Dalyvauja vaiko gerovės komisijos veikloje.
Konsultacinės darbo valandos:
SPALIS:
II ir IV 12:00 – 13:30 val.
SOCIALINIO PEDAGOGO PASLAUGOS
Socialinio pedagogo veiklos paskirtis:
Padėti vaikams geriau adaptuotis visuomenėje, bendruomenėje, lopšelyje-darželyje, kitose socialinėse įstaigose, vykdančiose ugdymo funkcijas, racionaliau išnaudoti visas teikiamas galimybes lavintis, ugdytis ir augti savarankiškais piliečiais.
- Dirba su asmeniu (individualus darbas) – vaiku, tėvais (globėjais) ar teisėtais vaiko atstovais, pedagogais ir kitais švietimo įstaigoje dirbančiais specialistais.
- Vertina ir padeda spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais (pagrindinių vaiko reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo).
- Padeda tėvams ar teisėtiems vaiko atstovams ugdyti savo vaiką; suprasti jo socialinius ir psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi sunkumų, poreikius, tėvų teises ir pareigas.
- Informuoja tėvus apie jų teisę gauti socialinę – pedagoginę pagalbą.
- Bendradarbiauja su grupių mokytojais, kitais pedagogais, specialistais, įstaigos administracija sprendžiant vaikų socialines – pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų, dalyvauja ugdymo įstaigos grupių veiklose.
- Organizuoja ir koordinuoja edukacines – ankstyvąsias prevencines veiklas.
- Tiria socialinės pedagoginės pagalbos poreikį. Organizuoja ir koordinuoja socialinės pedagoginės pagalbos teikimą ir vertina jos kokybę.
- Palaiko ryšius su įvairiomis valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis teikiančiomis socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą.
- Kaupia ir sistemina gautus duomenis ir informaciją, ją analizuoja.